reklama

Ala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ukáž mi hviezdy.
Zdvihni ma vysoko!
Chcem lietať.
Daj mi krídla!
Len na chvíľu chcem byť slobodná.
Šikmým skokom dám nádej mojim snom.
Orlia sila nech patrí mi.
Bravúrnou piruetou si zaslúžim aplauz.

Zavri si oči.
Ja naučím ťa snívať...


Karin Benecová

Karin Benecová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

realista ktorý sníva s otvorenými očami, extrovert,ktorý je občas radšej sám, vybušný,hrdý,(ne)závislý,ľahko stráviteľný človek s obrovskou fantáziou zabalený v celkom pohľadnom baliacom papieri... Zoznam autorových rubrík:  Poézia

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu